Search
Now showing items 1-3 of 3
Influencia de una secuencia didáctica basada en las Tecnologías del Aprendizaje y el Conocimiento y el Aprendizaje Integrado de Contenido y Lenguas Extranjeras para el desarrollo de la Competencia Comunicativa Intercultural
(Unidad Central del Valle del Cauca, 2021)
Intercultural communicative competence (ICC) is considered a relevant skill for the 21st century in the process of teaching and learning foreign languages and the comprehensive development of students. ICC allows the ...
Aplicación del enfoque CLIL en el fortalecimiento de las competencias escritas en lengua extranjera-inglés, para los estudiantes del grado décimo de la Institución Educativa Sagrado Corazón de Jesús del municipio de Trujillo, Valle del Cauca
(Unidad Central del Valle del Cauca, 2021)
The present action research, aimed to analyze the incidence of the application Content language Integrated Learning - CLIL approach on the writing skills of tenth grade students at Sagrado Corazón de Jesús school, municipality ...
Conceptions and Perceptions of English teachers from Buga and Tuluá towards Colombian Bilingualism policy
(Unidad Central del Valle del Cauca, 2021)
Bilingual policies related to foreign language learning have been changing in the last decades in Colombia. The purpose of these bilingual policies is to improve the citizens’ English level to be more competitive and have ...